Pre godinu dana, u septembru 2017. godine, imala sam to zadovoljstvo da moj intervju bude objavljen u sekciji „Mladi lideri“ na regionalnom portalu Media Marketing. Tom prilikom odgovarala sam na pitanja koja mi je postavio Ekrem Dupanović, a koja se odnose na aktuelno stanje u društvenim medijima, potencijalne krize i prostor za napredak.
Vreme je da sama industrija počne da obraća više pažnje na društvene mreže, jer su one najbolji pokazatelj trendova, tokova i interesovanja potencijalnih kupaca. Naime, dok iskusni strateški planeri i direktori marketinga sede u kožnim stolicama konferencijskih sala i diskutuju o velikim TV reklamama, u istom tom trenutku desetine običnih korisnika putem Facebook-a pokušava da dobije odgovore na pitanja vezana za dati brend, a na ta pitanja nema ko da im odgovori.
Društvene mreže nisu samo zabava, već kanal na kome u roku od dva sata možete da dobijete sjajne viralne rezultate ili pak strašnu PR krizu, s tim što se ovo drugo češće dešava. I da bi se to promenilo, potrebno je da se i klijenti i agencije edukuju i da se dvosmerna komunikacija s potrošačima stavi u prvi plan.
Ceo intervju pročitajte na portalu Media Marketing.
Komentari su onemogućeni