Media Marketing: „Vreme je da sama industrija počne obraćati više pažnje na društvene mreže“

Pre godinu dana, u septembru 2017. godine, imala sam to zadovoljstvo da moj intervju bude objavljen u sekciji „Mladi lideri“ na regionalnom portalu Media Marketing. Tom prilikom odgovarala sam na pitanja koja mi je postavio Ekrem Dupanović, a koja se odnose na aktuelno stanje u društvenim medijima, potencijalne krize i prostor za napredak.

Vreme je da sama industrija počne da obraća više pažnje na društvene mreže, jer su one najbolji pokazatelj trendova, tokova i interesovanja potencijalnih kupaca. Naime, dok iskusni strateški planeri i direktori marketinga sede u kožnim stolicama konferencijskih sala i diskutuju o velikim TV reklamama, u istom tom trenutku desetine običnih korisnika putem Facebook-a pokušava da dobije odgovore na pitanja vezana za dati brend, a na ta pitanja nema ko da im odgovori.

Društvene mreže nisu samo zabava, već kanal na kome u roku od dva sata možete da dobijete sjajne viralne rezultate ili pak strašnu PR krizu, s tim što se ovo drugo češće dešava. I da bi se to promenilo, potrebno je da se i klijenti i agencije edukuju i da se dvosmerna komunikacija s potrošačima stavi u prvi plan.

 

Ceo intervju pročitajte na portalu Media Marketing. 

Una Autor članka

Una je strateg i konsultant u Alchemists timu. Digitalnim marketingom se bavi od 2012. godine, znači još od vremena kad je Facebook bio najkul platforma za mlade. Obožava da vidi dobre rezultate svog rada, što je win-win situacija za nju i klijente. Kada bi osvojila milion evra na lutriji - i dalje bi se bavila digitalnim marketingom (ali u Španiji). U slobodno vreme voli animal print, Liverpool FC i Bajagu. Možete je potkupiti čokoladom.

Komentari su onemogućeni