DIESEL zna da ih ne podnosite, zato je napravio ANTI-INFLUENCER kampanju

U februaru 2019. Diesel je na globalnom nivou pokrenuo prolećnu kampanju koja je „udarila“ na influensere. Kampanja je odnedavno aktuelna i u Srbiji, a trenutak nije mogao biti bolji.

Od globalnih skandala poput onog u kom se našao James Charles, do aktiviranja domaćih influensera kroz video „Nije život Instagram“ koji je poprilično uzburkao i podelio online zajednicu u Srbiji, influenseri su trenutno goruća tema. 🔥diesel-publicis-anti-influencer-kampanja-3

Kako je nastala „BE A FOLLOWER“ kampanja?

Diesel zna šta danas najbolje prolazi za viralne kampanje brendovi moraju da zauzmu jak ZA ili PROTIV stav i da pred mladima pokažu da su „na pravoj strani“ (ZA jednakost, PROTIV rasizma, ZA očuvanje prirode, i sl.).

Diesel se u svojoj prolećnoj kampanji odlučio za aktuelnu temu – kritiku influensera i njihovog života ispred i iza kamera. Ovde su imali lak zadatak jer je insight bio dobro poznat – mladi prate influensere, ali u isto vreme postoji i podsmeh i zavist. I to su iskoristili. Koja je polazna ideja celog projekta?

„Danas svi žele da budu influenseri. Mladi smatraju da popularnost na društvenim mrežama donosi brzu slavu i veliku zaradu. Ipak, pitanje je ima li ovaj posao budućnost? Da li je ova slava nešto što može da traje? I najvažnije, da li influenseri zaista veruju u ono što promovišu?“

diesel-influencer-be-a-follower-kampanja

Zato se Diesel poigrao sa klišeima koji se vezuju za influensere i pokazao gde leži prava moć – u rukama i feed-ovima običnih ljudi. Kroz humor, ovaj brend poručuje da influenseri žive lažni život skrojen za potrebe društvenih mreža i lajkova. Nasuprot njih, nalaze se obični ljudi, pratioci – oni su iskreni i znaju da uživaju u životu koji žive zbog sebe, a ne zbog drugih.

Anti-influencer kampanja – sa influenserima!

Sad se sigurno pitate ko se pojavljuje u ovoj anti-influencer kampanji? Pa verovali ili ne, pojavljuju se influenseri! 🙂 Bar oni koji su upoznati sa vrednostima brenda i koji razumeju ironiju u prikazivanju smešne strane instagrammable života.

U svakom videu vidimo po jednu smešnu, čak i apsurdnu scenu instagrammable života, nakon koje gledamo prikaz iste situacije iz ugla obične mlade osobe koja je spontana i neopterećena time šta će neko reći. Cilj kampanje svakako nije bio da neko bude uvređen, već samo da se akcenat stavi na običnog čoveka – na samog kupca. Diesel je između ostalog u PR saopštenju rekao i da „oni nikoga ne osuđuju već samo gledaju stvari iz drugog ugla“.

Celu kampanju radio je italijanski Publicis, a sad još ostaje da vidimo da li će Diesel uspeti da se repozicionira među mladima i poveća prodaju nakon bankrota u Americi.

Una Autor članka

Una je strateg i konsultant u Alchemists timu. Digitalnim marketingom se bavi od 2012. godine, znači još od vremena kad je Facebook bio najkul platforma za mlade. Obožava da vidi dobre rezultate svog rada, što je win-win situacija za nju i klijente. Kada bi osvojila milion evra na lutriji - i dalje bi se bavila digitalnim marketingom (ali u Španiji). U slobodno vreme voli animal print, Liverpool FC i Bajagu. Možete je potkupiti čokoladom.

Komentari su onemogućeni